Jobbar på min karma

Publiserat 2012-12-11 11:20:41 i Stuff,

 
Jag gillar välgörenhet som kommer med en grej (ja jag är ytlig/gillar prylar väldigt mycket, det har vi väl ändå redan pratat om?). Typ en pin (Unicef eller Kvinnohjärtat typ) eller ett band (Bröstcancerfonden), eller i detta fall ett armband. Köpte det ovan på Apoteket häromdagen, 59 kronor kostade det (har jag för mig) och pengarna gick till SOS Barnbyar. Bra karma liksom. Om man nu hade trott på sådant (ja och även om man nu inte gör det så kan det ju vara säkrast att så att säga cover all bases, he). Snyggt är det också, om ni frågar mig.
 
Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med det här. Kolla jag är en fin människa, kanske. Eller, köp ett ni med, det är jul nu och då skall man vara generös. Eller något helt annat, jag vette tusan. Men nu har jag ju skrivit det så nu kan lika gärna pubilcera det också. Happ, så då gör jag väl det. Ha det bra darlings.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen