Et voilà

Publiserat 2012-08-30 20:01:39 i

Som ni kanske vet (om ni läste inlägget i morses?) så var jag hos frisören idag. Det var himla trevligt förstås, det är det ju alltid, och värt vartenda öre jag betalade (hur många ören det var behöver vi inte prata om). Och i sann blogg/det är klart att ni måste veta allt-anda så tänkte jag att jag skulle dela med mig av hur det blev.
 
Detta kan vi kalla "före" bilden:
 

Jo jag vet att jag har tofs, så alldeles representativt är det kanske inte, men det var den enda jag hade so it'll have to do.
 
Resultatet/"efter" bilden:
 

Jag är mycket nöjd (om nu någon hade anledning att betvivla det). Lite kortare, lite mörkare och mycket fräschare. I'm pleased. And that was that for now.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen