August last and still unemployed

Publiserat 2012-08-31 09:59:29 i Randoms,

God morgon my loves. Idag är det fredag. Inte för att jag har några särskilda, superroliga planer, men i alla fall. fredag är ju alltid fredag. Om man skall försöka vara lite positiv menar jag, och det säger ju folk att man ska så...ja ni fattar. Ska ni göra något roligt idag eller? Berätta för tant Sofia, så att jag kan leva lite genom era eskapader (kom bara ihåg: Don't do anything I wouldn't do. Deal? Bra.). Japp, då säger vi så.
 
Moving on. Idag skall jag äntligen få träffa min handläggare på Arbetsförmedlingen. Kan bli lite hur som helst antar jag, man vet ju aldrig vilka sorts krav som kommer med där ungdomsgarantin (ja så ung är jag tydligen), men det är väl bara att bita ihop och nicka och le. I do that quite well you know. Förhoppningsvis är hon (handläggaren alltså) positiv i alla fall, bara det kunde ju vara trevligt. Och så är det förstås bra att åtminstone få ha ett möte med människan, för man vet ju aldrig vad det kan leda till. Så vi håller alla tummarna vid elva (det är då jag skall träffa henne), okej? Fint.
 
Annars har jag faktiskt inte mycket att tillföra, and quite frankly så borde jag nog fokusera på att göra mig klar, så jag tror nog att vi avrundar här. Återkommer senare med en rapport om hur dagen varit, eller något i den stilen. Ni får ha det fint så länge.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen