Veckan på Instagram

Publiserat 2012-04-29 20:39:30 i Foton,

Som ni vet så har jag nyligen skaffat Instagram (lundbo1104 - follow me) och jag måste säga att det är en himla trevlig app. Fina kort blir det också, tycker jag i alla fall. Och med det sagt så tänkte jag att vi skulle kolla på några från denna veckan, bara för att det kan vara trevligt. Eller något i den stilen. Hur som helst, here we go. Veckan, Instagram-edition, har sett ut ungefär såhär:



I måndags hängde jag på Psykologen (förstås, experimentlabbet är mitt nya hem det har ni väl förstått?) och när jag kom dit på morgonen såg det ut ungefär på det här viset. Hur fint är det inte med rosa träd?



I tisdags hade jag på mig dessa armband, som jag fått av min kära syster Stina i present.



Det var också himla fint, nästan somrigt väder i Lund.



På onsdagen köpte jag nytt, vårigt, nagellack.



Och på torsdagen åt jag den klassiska studentmaten snabbnudlar till lunch. Tycker faktiskt att det är himla gott och äter det inte alls bara när jag är fattigt (även om det förstås är en extra bonus att det är så billigt).



På fredagen fotade jag, av någon outgrundlig anledning, mitt nattduksbord. Vet inte varför, det känns inte som om det borde ha varit nödvändigt, men jag tycker faktiskt om kortet, så det får vara med det också. Och nu vet ni vad jag har där, om det var någon som undrat (probably not).

Och det var det. Har inga kort från lördag-söndag som ni inte redan har sett så det får räcka här. Ungefär så har veckan sett ut på Instagram. Hur den sett ut utanför telefonen vet ni nog redan, så det behöver vi inte prata om igen. And with that I will get back to the tv.

Kommentarer

Posted by: Josefine

Published 2012-04-30 16:50:24

Nu är veckans blogg avslutad, superkul att du ville vara med! :D

Kolla här om du blev vinnaren eller anmäl dig igen:

http://klintan.webblogg.se/2012/april/vinnare-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment



:)

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen