A saturday

Publiserat 2012-04-28 15:50:32 i Randoms,

    

Var hälsas darlings.
How's life? Lördag idag, det är ju himla trevligt måste jag säga. Lördagar är ju fina dagar menar jag, det antar jag att vi alla kan vara överens om (eller? if not I might have to question your mental health a bit). Så ja, så är det. Idag åkte min inneboende hem till sig (eller till Trollhättan? I'm not quite sure). Jag följde henne till stationen imorses (kortet) och promenerade hem. Det var faktiskt rätt behagligt, även om det var alldeles för tidigt, eftersom det var rätt "varmt" och inte hade börjat regna än.

Efter att jag kommit hem (och gjort mig i ordning - förstås) knallade jag iväg till Systemet för att handla inför Valborg (i Lund har de stängt på måndag förstår ni, så man får vara lite förberedd). Där var förstås hela stan, half of which looked twelve years old, men det var å andra sidan inget jag inte räknat med så det var inte sådär sjukt jobbigt ändå. Jag fick handlar mitt och även om jag fortfarande inte har en aning om huruvida det är alldeles för lite eller på tok för mycket så är det i alla fall avklarat nu.

När jag varit på Systemet gick jag till Nova en sväng, eftersom jag kommit över lite pengar och ville ha något nytt till ikväll (Heartland på Sydskånska, be there). Hittade en svart spets-grej på Gina Tricot (snyggare än det kanske låter - bild kommer kanske senare) och kände mig himla nöjd. Kommer bli bra tror jag. And with that så tror jag att vi har täckt det mesta jag gjort idag. Så jag återkommer väl senare I guess. Nu skall jag titta på tv och dricka kaffe, eftersom den där powernapen som vanligt inte alls gjorde mig så pigg som jag trodde.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen