it starts now

Publiserat 2011-09-30 17:02:15 i Randoms,



Jodå, jag fick sluta tidigare idag. Väldans mycket tidigare faktiskt. Vid 12. För att jag var klar med allt som skulle göras, inte för att är lat och frågade om jag fick gå (det tål att påpekas). Effektivitet betalar sig vet ni. Och tack vare att jag var så redig (jo det tycker jag att jag var) så har jag nu hunnit med att powernapa en stund, så att jag är pigg ikväll. Ja och så hann jag gå några varv i affärerna i centrum i jakt på något att ta mig ikväll, men det sket sig fullkomligt och jag kom fram till att det var bättre att gå hem så att jag inte fick psykbryt av för mycket tid i provrum (it's not a great place for me).

Det var väl ungefär det. Om ni undrar över fotona så är de allihop från i morses. Nummer 1 och 2 är tagna i Lund (ungefär sju på morgonen), 3 och 4 i Södra Sanby (ungefär kvart i åtta). Så, då vet ni det (ja för jag vet ju att ni hade funderat heeela kvällen på det annars). And that's all.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen