polo

Publiserat 2011-10-31 12:25:00 i Kläder,



So this is me today.



Tröjan är ny (köpte den på Gina Tricot i helgen), jeansen är de gamla vanliga (Selected om det mot förmodan var någon som undrade). Armbandet fick jag av min syster någon gång för längesedan (probably när vi var mycket yngre och oskyldigare, eftersom jag inte kommer ihåg när det var). Och det är väl ungefär vad man kan säga om dagens outfit. Enkelt, bekvämt och lagom varmt (har issues med stickat annars förstår ni, tycker att det är sjukt snyggt men blir ofta alldeles för varm). I like it.

Kommentarer

Posted by: Millah - väntar första barnet ♥

Published 2011-10-31 15:54:14

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen