I’m not perfect but I keep trying, because that’s what I said I would do from the start.

Publiserat 2011-10-31 18:00:26 i Randoms,



Gokväll darlings.
Har ni haft en fin måndag? I have. Förutom en liten stund när jag blev så trött att jag trodde att jag skulle somna mitt i mötet (vilket avhjälptes med koffein), det var inte så kul. Men annars. Var som sagt i Köpenhamn, på en sammankomst där hälften av deltagarna var danskar. Det gjorde det förstås lite svårare för undertecknad (alla som känner mig är vet att jag är rätt kass på danska), men det löste sig ju det också. Turligt (är turligt ett ord?) nog så förväntades jag inte direkt bidra till konversationen, så det var liksom okej att jag missade lite här och var.

Anways, har också hunnit med att vara på ÖB (jo ni läste rätt, ÖB) och inhandla en pump till en luftmadrass, samt gå på en powerwalk i höst-Lund. Mysigt som tusan, träden är så fina nu och det var en hel massa människor i stan. Nyttigt och bra kändes det också (om man räknar in vägen till och från ÖB blev det hela 8 kilometer). Japp. Skall nu duscha och sedan är det dags att laga middag. Något med lax, I don't quite know what. Blir säkert bra. Ni kan ju få roa er med att kolla på lite bilder från dagen så länge (ja tills jag är tillbaka menar jag).



I told you, löven är så fina just nu. Och så "sparka-så-att-de-yr-runt-fötterna-som-ett-litet-barn" vänliga.



Ser ni snigeln mitt på trädet? Upptäckte inte att den var där förrän jag laddat upp kortet på datorn.



På min kvällspw gick jag förbi denna lilla "skogs"dunge.



Och en häck med såhär gula blad (jo de var såhär starkt färgade, jag har inte dragit upp färgen alls jag lovar).

Kommentarer

Posted by: Lollo

Published 2011-10-31 23:34:30

härligt med höst!

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen