stories don't mean anything if you've got no one to tell them to

Publiserat 2011-11-20 14:11:29 i Randoms,


Hej. Det är inte världens bästa söndag idag. Faktiskt är det en rätt kass söndag idag. Grått och dimmigt och ensamt och tråkigt. Köpte en ny adventsljusstake på ICA, det var kul, but that's pretty much it. Jag menar faktiskt inte att gnälla (nej men på riktigt, jag vet att det är en huge downer), men det här är väl ändå min blogg så jag gör som jag vill. Kommer säkert känna att jag överdrev om en timma eller så, but whatever.

Imorgon är det måndag idag. Jaha, how fun liksom. Kommer säkert att bli okej, kanske till och med skoj (brukar ju bli det, hur mycket jag än bitchar när jag skall upp på morgonen), men just nu känns det ungefär såhär: Bläääää. Japp. Told you att jag var på dåligt humör. 

Undrar för övrigt en grej: Måste man gå med i Match.com (och förmodligen träffa idioter) för att hitta en dejt i den här stan? I'm just saying. Denna söndag är det sjukt tråkigt att vara singel (höll på att skriva snigel, hehe, det hade också varit tråkigt), det är där skon klämmer (as always). Meh. Jaja, skall nog sluta skriva nu innan det börjar låta allt för deppigt (tenderar att överdriva for dramatic effekt om jag får hållas). I'll be back later, när jag har något roligare att säga.

Och så gick min nya adventsljusstake sönder när jag skulle sätta ljus i den. Kom igen världen.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen