oh just shut up

Publiserat 2011-11-29 19:14:25 i Randoms,

Det är kallt i min lägenhet. I'm just sayingm, ifall någon skulle undra menar jag. Och med det sagt, vad gör ni? Något kul? Eller känner ni som jag att det börjar komma ikapp att veckan har börjat och sitter därför mest i soffan och glor? Ja för det för jag alltså, och så dricker jag kaffe (som råkade bli löjligt starkt), för lite till vill man ju orka vara uppe liksom. Busy day med åkande fram och tillbaka till Köpenhamn till trots (jag är väl inte fem heller?).

Mhm. Har för övrigt kommit fram till att nu är det faktiskt dags att ännu en gång ta tag i mig själv en aning. Saker har varit lite oordnade sedan denna dag (inte så längesedan jag vet, men länge nog) och nu är det dags att styra upp det. Skall bli noggrannare med maten, för det gör ack så stor skillnad att äta nyttigt, och försöka träna mer. No styrka tills sträckningen har gått bort 100% (man vill ju inte börja om från början liksom) men powerwalka, cykla (på gymmet alltså, har ju ingen cykel hemma) och liknande kan man ju syssla med.

Det är alltså planen. No more fucking moping around. Den där sura Sofia som det ibland känns som hänger runt min midja och skriker att det är lättare att gnälla får faktiskt dra åt helvete nu (nej jag är inte tokig, det är en liknelse fattar ni väl). Just shut up you idiot, så ungefär skall jag försöka säga nästa gång hon dyker upp. And that's all.



Ja och så en random bild från i morses dårå, bara för att få med lite visuell stimulans eller något i den stilen.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen