05.43

Publiserat 2011-11-30 05:44:02 i Morgon,

Houston, we have a problem. Det är något som är skumt med min kaffebryggare, allt vatten vill inte rinna igenom. Resultat: Jag har bara en halv mugg (granted att det är en rätt stor mugg) kaffe som jag hoppas skall väcka mig. Katastrofen är nära. Om kaffebryggaren skulle paja helt måste jag gå och köpa en ny, för utan kaffe kommer jag faktiskt inte upp. Och det har jag ingen vidare lust med.

Eh ja, och med det sagt. God morgon. Onsdag idag, fast också lite som fredag. Why? Ja för att jag är ledig imorgon och på fredag (jag sa det va?). Gött, som vi säger i Trollhättan. Vet inte alls vad jag skall göra med min ledighet, utom möjligen kolla lite efter julklappar, men jag kommer nog på något. Inte gå upp klockan fem är ju en bra början, till exempel.

And moving on. Idag är det vanlig dag på förmiddagen och intervjuer för språkutredningen (remember it?) på eftermiddagen. Ungefär. Inte mycker mer att säga. Skall återgå till att göra mig i ordning nu.



Note to self.

Kommentarer

Posted by: Caisa

Published 2011-11-30 12:07:05

Haha, ÄLSKAR din header, "It's all about the coffee" :D Soooo true!

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen