whoops!

Publiserat 2011-05-28 14:53:01 i Kläder,



Jo, ehrm, alltså, jag skulle ju bara gå till Skopunkten och köpa ett par svarta ballerinaskor (sådana måste man ha) och kanske, kanske, till någon mer affär för att köpa något att ha på mig ikväll. Men...vi kan väl nöja oss med att säga att det inte blev så. Istället blev det såhär:

 

2 par svarta ballerinaskor. Skopunkten, 199 kronor allt som allt (you've gotta love that store).



Oversizeat (kan man stava det så?) linne från Indiska. Tänkte ha det ikväll, med svarta byxor och smycken kan det nog bli rätt bra.



Shorts från Gina Tricot. De är inte så korta på som de ser ut att vara på bild.



Ankelstrumpor. Också från Gina Tricot. För att de låg vid kassan och kan vara bra att ha. Eller nåt.

Okej mamma, don't get all stressed now, alltihop var rätt billigt. Och så hoppas jag på det där andra sommarjobbet (intervju den 6:e, håll tummarna för mig för tusan vad bra det vore med 2 jobb), så därför tänkte jag att liiiite måste man ju få spendera. Mhm, and c'est tout.

Peace out.

Kommentarer

Posted by: Gaymasen

Published 2011-05-31 22:47:40

That's my girl! Haha. Precis så det ska vara. Very good!

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen