hell yeah!

Publiserat 2011-03-31 17:36:41 i Skola,



(Clarification: 3 var alltså maxpoäng på alla frågor.)

I told you guys, I'm super bright. Haha, nej jag skall inte vara den (ingen gillar den), men helt ärligt så är jag förvånad över betyget. Trodde väl att jag skulle klara mig (fast lite nervös var jag det skall medges), men kanskte inte så mycket mer än så...för helt honestly så var jag sorligt ofokuserad när jag skrev hemtentan som betyget ovan gäller. Men å andra sidan, är jag någonsin helt fokuserad? På något? Nej jag är nog inte det. Inte nu för tiden i alla fall.

So, YAY for me! Känns fint faktiskt (inte så fint som det borde kanske, men i alla fall), så nu skall jag ägna resten av kvällen åt att känna mig smånöjd. Ja och äta middag skall jag göra också. Middag är viktigt. So, yeah, that's it I guess. I'll be back later. Förmodligen. Annas hörs/ses (vad säger man? inget av det är ju liksom rätt) vi imorgon.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen