these days

Publiserat 2011-06-29 16:03:54 i Randoms,

God eftermiddag. Sitter med datorn i knäet framför tvn, en kopp kaffe bredvid mig på bordet (nu är den slut, oh the horror) och persiennerna neddragna i nästan varenda fönster runt mig (ja inte för att det är jag som dragit ned dem, but anyways). Det är varm idag också, lite för varmt för att jag skall tycka att det är okej...men det finns väl å andra sidan inte så mycket att göra åt det. Bara att klä sig efter temperatur (för det är ju jag bra på menar jag) och tänka på annat.

Jag och Stina har varit på badhuset (i badhuset?) idag. Japp, ni läste rätt, badhuset. Undertecknad bar bikini bland en massa folk and even though it was...well not that nice, så överlevde jag ju det också. Badade till och med lite. Kallt som tusan var det, men inte helt fel ändå. Simmade lite också, vilket ju är bra träning säger de...fast det är nog om man simmar mer än typ 3 längder kanske, men men var ju ute och powerwalkade i morses också så...det blir säkert bra helt enkelt.

Ja och det är väl det. I brist på annat så får ni en bild på dagens efterrätt, "sallad" med jordgubbar och melon. Yum.



Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen