I'm afraid of nothing except being bored

Publiserat 2011-06-30 11:34:32 i Randoms,

Yeah well that's not true. I'm afraid of everything, but try to keep up here people.



Oh snark. Jag vet att jag är sjukt tråkig nu för tiden, kan se det i mina besöknings-siffor (vilket gör mig lite sur - bekräftelsebehov javisst!), men det är liksom inte så mycket att göra något åt. Har väldans lite att göra och nästan lika lite att säga...för vad fasen skall man säga när man inte gör något liksom?

Idag har jag exempelvis powerwalkat innan frukost, för att sedan konstatera att det var på tok för varmt och bestämt mig för att isolera mig i hemmet (med stängda dörrar och neddragna fönster). Så nu sitter jag här i pyjamasbyxor och en alldeles för stor t-shirt med en varg på och kollar once again på "Sex and the City" boxen (season 5 now my dears).

Så är det, varken mer eller mindre. Roligare än så blir det inte vet ni, eller mer happening. Börjar jobba på två veckor (eller är det tre? vad sjutton är det för vecka nu?) and I can't wait. For real. Rastlös är bara förnamnet. Men det skall vi inte gå in på nu för då förlorar jag väl de få läsare jag har kvar (thanks för baring with me, you're great). Så...

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen