statusrapport 24/7-2011

Publiserat 2011-07-24 14:55:34 i Randoms,



Goddag my loves. Sorry för sjukt dålig uppdatering det senaste men vem kunde ana att jag skulle bli så himla trött av att jobba? Inte jag, det är då ett som är säkert. Eller ja, jag visste ju att jag skulle bli trött, är inte van vid fulla dagar and allt that, men inte såhär trött. Det är nästan löjligt skall jag be och få tala om...men förhoppningsvis är det bara för att det varit första veckan. Kommer kanske in i det bättre under veckan som följer.

Hur som helst, sitter just nu i soffan, kollar på "Top Model England" och småäter polkagrisar som jag fått i present av syster + pojkvän (för att jag passar deras katt). Skall väl äta något vettigare till lunch snart men kan inte riktigt komma på något så det får vänta. Något får det väl bli...hm. (Någon som har något förslag? Nej inte det förstås.)

Var de något mer? Jo det är ju fruktansvärt hemskt det här som hänt i Norge, men i ärlighetens namn så föredrar jag att inte tänka på det. Särskilt vad som ägde rum på den där jädra ön, känner typ hur jag får lite panik när jag skriver detta. Fy vad hemskt. Och det är i princip allt. My heart goes out till alla som drabbats förstås, men mer än så tänker jag nog inte säga om saken. Vi tar helt enkelt och avrundar här, så hörs vi senare.

Peace out.

Kommentarer

Posted by: nicole

Published 2011-07-25 11:37:59

söt bild ^^

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen