jag är en liten sunkunge

Publiserat 2011-02-28 14:25:16 i Husligheter,



Goddag sweethearts. Hur mår ni idag?

Det är aningens kallt i min lägenhet, därav den föga smickrande klädseln. Plus att jag skall tvätta alldeles strax...vilket det var 14 dagar sedan jag gjorde senast (jag är lat, jag vet). Vilket i sin tur innebär att allt jag äger och har ligger i tvätten. Vilket i sin tur betyder att jag kommer att gå till tvättstugan i pyjamasbyxor. Stackars arma grannar jag eventuellt stöter på i trapphuset, det är verkligen inte en vacker syn.

Men det är en sådan dag idag. En "styr upp saker och ting" dag. And during such days tenderar jag att se lite ut som ett vrak. Som sagt, synd för de som råkar få se mig (det kanske borde vara någon måtta på hur mycket man embracear den naturliga looken), men men det är ju faktiskt sort of deras problem. Och för den delen så kan jag inte rå för att jag inte ser fab ut utan smink och bättre kläder och...ja ni fattar. It takes an army, it really does.

Eh, ja. Skall alldeles strax gå ned till tvättstugan och ägna en stund åt att få styr på 14 dagars tvätt så att jag hinner tvätta allt. Kommer att svära som tusan åt att jag varit så lat när jag skall ta hand om allt senare, men det är ju inte så mycket att göra åt nu. Å andra sidan. Lite sent påtänkt liksom. Note to self: tvätta en gång i veckan annars får du ta hand om tusen par strumpor när du väl gör det. Bleh.

Oh well, nu är det väl dags antar jag. Vi hörs senare babes!

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen