...people who haven't partied all year all of a sudden think they're Kanye*

Publiserat 2011-12-29 17:03:55 i Randoms,



Gokväll my loves. Jag sa ju att jag skulle återkomma, även om det nu är med viss brådska jag skriver detta inlägg. Har ägnat halva dagen åt en sammanfattning av 2011, i bilder (och lite text) men eftersom internet är vad det är här så är det inte klart än. Skit samma dock, tänkte nog inte publicera det idag ändå. Imorgon, eller möjligen lördag (det är ju trots allt sista dagen på året, liksom), det känns mer passande.

Hur som helst, jag skulle mest titta in och säga hej. Skall alldeles strax ge mig av till stan med Stina. Bio ikväll som sagt, det kommer säkert att bli nice. "New Years Eve" står på agendan, har en känsla av att det kommer att vara bra. Inte något mästervärk rent filmiskt säkert, men bra ändå (man måste inte ha en pinne i r*ven vet ni, lättsam film går bra det med). Japp, så är det. och nu måste jag sluta för vi har beställt biljetter och de skall ju hämtas en halvtimma tidigt. Så, vi hörs imorgon eller något.

(* Ungefär vad Ashton Kutcher säger i trailern för filmen)

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen