tell me that I am special even when I know I'm not

Publiserat 2011-08-31 09:35:19 i Morgon,



God morgon morons. What's up? Jag dricker i skrivande stund ur det sista av mitt morgonkaffe, sneglar ut genom fönstret och försöker avgöra om det tänker regna eller inte (går sådär), gör mig i ordning och lyssnar på Plain White T's på min lillasysters Spotify (som jag, ehrm, hijackar lite när hon inte använder den). Vad gör ni? Eller är ni kanske i skolan redan? Gosh vad ni är morgonpigga då.

Morgonens braiga grej är förresten att jag upptäckt att jag har 300 kronor att hämta ut på Andrahandsbokhandeln (väldans långt ord det där, lätt att missa en bokstav eller fyra). Sjukt kul grej, då kan man ju göra det en dag när man känner sig fattig/inte har något bättre för sig. En annan fin sak är att nu är det äntligen snart dags för mig att börja skolan. Fredag är det som gäller som ni vet och nu är det inte långt dit.

Morgonens dåliga...nej jag bara skämtade så tråkigt skall vi inte ha det (för vi vet ju alla att när jag väl börjat klaga så kan jag liksom inte sluta). Tror istället att jag skall runda av här och fortsätta göra mig i ordning. Japp, det låter som en finfin plan tycker jag. I'll be back later ladies and gentlemen, try not to miss me too much.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen