värmebölja delux in my apartment

Publiserat 2011-04-30 22:16:57 i Randoms,

Det är sjukligt varmt inne i min lägenhet. Granted att jag sitter med datorn i knäet, och den är väl lite varm dårå, men det kan inte bara vara den. Har ju för fasen fönstret vidöppet (röster från överförfriskade - japp så kan man säga även om man inte är pensionär - valborgsfirande når mig genom natten och jag småflinar), men det verkar inte hjälpa ett j*vla dugg.

Så kontentan här är alltså: Om jag inte återkommer imorgon så har jag smält bort.

Bra, då vet ni det. So, om ni inte hör av mig på ett tag så kan ni väl ringa min hyresvärd eller komma och knacka på, bara för att se att jag lever, okej? Har vi en deal? Fint, that feels safe. Ni tar så väl hand om mig, my darlings. Hehe. Nu får ni återgå till ert Valborgsfirande så skall jag återgå till tvn.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen