valborg light

Publiserat 2011-04-30 17:29:15 i Randoms,



Hemma igen...och nej, jag har inte ett vitt linne på mig I actually am that white.

I did Valborg light this year. Ja och Michaela med för den delen (förstås). Ett par timmar i stadsparken, där den största aktiviteten för övrigt verkade vara i buskarna (lång kö till bajamajorna, enough said), några glas vin (rätt gott) och sedan lunch på Subway (är sjukligt mätt just nu), det var det. Och helt ärligt så var det ganska lagom, måste jag säga. Det behöver inte vara så märkvärdigt alla gånger my darlings.

Hur gör ni? Skall ni ut ikväll. Gör inget jag inte skulle ha gjort i sådana fall (ni kan väl den regeln by now) men ha det så roligt. Jag och fröken Michaela bestämde för rätt längesedan oss för att vi inte pallade att gå ut idag. Var ju ute igår liksom, enough is enough already. Någon måtta på vin-intaget får det ju vara (hur länge står en box förresten? någon?).

Japp, and that's it. Har alltså inga vidare planer för resten av dagen, men det är rätt skönt faktiskt. Skall nog kolla på tv, och kanske dricka lite kaffe och det är nog allt. Ja och ignorera alla de grejer som behöver göras (japp, nya grejer dök upp när jag nu äntligen tagit hand om de gamla). It's a good life people.

Peace out. 

Kommentarer

Posted by: Gaymasen

Published 2011-05-02 13:06:01

Redig bonnabränna skulle jag kalla't. ;)



Och tack! Jag älskar hatten. :)

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen