wish me luck

Publiserat 2010-09-30 06:19:05 i Skola,



Jupp. Detta är alltså utsikten från mitt fönster right now. Det är så tidigt att solen inte ens har gått upp än.

Döda mig. In my opinion borde det finnas en lag mot att tvinga folk att gå upp at such ungodly hours. Men å andra sidan så är det förstås också så att om jag inte var riktigt så långsam om morgonarna så hade jag inte behövt gå upp så tidigt, så lite mitt eget fel kanske det också är. Förstås. Men man vill ju se lite presentabel ut, trots att man bara skall skriva tenta...

...för det kommer ju en tid efter tentan också, och då är det ju inte så skoj att se ut som ett vrak. Även om man känner sig som ett. Vilket man ju (i princip) alltid gör efter tentor. Det är allt det där skrivandet, om ni frågar mig, och tänkandet. Kan omöjligen vara bra.

Haha. Anyways. Jag tror faktiskt (knock-on-wood) att jag har läget under kontroll. På riktigt. But then again I might just be riding the caffeine high. Whatever. Det får ju lösa sig nu, för det finns ingen tid kvar. Terminens första tenta here I come.

Wish me luck!

Kommentarer

Posted by: Marita

Published 2010-09-30 09:22:29

Heia!!

Lykka til på tentan, vi kryssar fingran på at det går bra.

Klem fra tante<3

Posted by: lucke

Published 2010-09-30 13:47:21

hejsan, vad göres? :)

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen