dagen före

Publiserat 2010-09-29 12:38:57 i Skola,

  

Så imorgon är det dags. Terminens första tenta. Den kom väldigt plötsligt måste jag säga, all of a sudden så var den bara där. Hur gick det till? Ingen vet, men nu är den här i alla fall. Och pluggandet till den är i princip klart. Har några smågrejer kvar att kolla upp, sedan är det att "vila" sig i form som gäller. Har man inte lärt sig något dagen innan, då kommer det inte att fastna...det är så jag tänker.

Så idag skall jag änga mig åt att 1) måla naglarna & slöa framför tvn 2) laga mat (I suppose I have to) 3) ha min första franskalektion (wihoo!) 4) gå på Body Combat. Och sedan skall jag försöka komma i säng i anständig tid, eftersom tentan börjar klockan 8 (!) imorgon, vilket i sin tur betyder att jag måste gå upp klockan 05.30 eller nåt. Blä.

Jaja. Det löser sig väl. Och nu skall jag återgå till mitt målande av naglarna och slöande.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen