reskläder till Sofiiiiia

Publiserat 2010-07-23 13:55:35 i Kläder,

Tack käre far för min nya overall (från Umbro)!

Mjukis-kläder är det bästa att resa i (don't you agree?), och speciellt om du skall sitta i en bil i 152 mil. Skönt, lagom varmt...och man kan äta semestermat (=onyttig mat, hehe) utan att det känns trångt och obekvämt. You've gotta love it!



Och den är grön, så om jag skulle gå bort mig i skogen så...wait a minute, det är ju grönt i skogen också. Haha, well inte grönt på samma sätt. De skulle nog hitta mig (finger's crossed).

Har förresten inte packat färdigt än, om det var någon som undrade, men det närmar sig i alla fall. Är inne på min andra väska, men förhoppningsvis skall den inte bli helt full (fast man vet aldrig när det är jag som packar, jag behöver en himla massa saker).

Skall snart gå ut på en power-walk med lillasyster, sedan är det alltså back to packing.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen