det kan vara vackert också

Publiserat 2010-12-30 15:58:53 i Randoms,

Jag vet att jag klagar sjukt mycket på snön och kylan och halkan och fan och hans moster (och precis hur tråkigt det är, believe me, jag kan bara inte låta bli ändå), men det är faktiskt fint också. Igår var det till exempel sjukt vackert, och undertecknad höll på att frysa häcken av sig under tiden hon tog kort på det. Skulle ladda upp bilderna då men det blev inte så, so I guess ni får se dem nu istället.

Jag är faktiskt rätt nöjd, så jag hoppas att ni gillar dem ni med:









Okej. Det tog typ tvåhundra år att ladda upp de här bilderna så jag har faktiskt inte tid att säga mycket mer om saken. Skall styra upp maten, lite (eller rätt mycket) skola och en del andra grejer. Så det får nog bli hejdå här, skulle jag tro. Japp, that's it.

Peace out. 

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen