I'm loving it!

Publiserat 2010-08-31 23:00:20 i Randoms,

Ännu en dag i det fiiiina Lund har passerat. Well den är väl inte riktigt över än, jag skall försöka få läst några fler sidor i "Work in the 21st century" (inspirerande titel jag vet) innan jag lägger mig. Skoj, hehe...or not, men vi skall ta upp det imorgon på föreläsningen så det är väl bra att inte sitta där som en komplett idiot, eller något sådant.

Har haft en mycket trevlig dag förresten. Gymmade i morses, var sedan hemma en stund, pratade i telefon med min kära mor och gick sedan för att träffa Michaela. Kom inte hem förrän vid...jag tror att klockan var tio i tio eller något sådant.

Såhär fint väder var det när jag gick in till stan (då var klockan ungefär 12.45):





Domkyrkan!






 
Som sagt, det har varit en väldigt bra dag. Är dock en aning trött, som jag sade igår så hade jag liksom glömt hur det känns att ha saker att göra hela dagarna...det gör en lite slö.

Men nu skall jag krypa ned i sängen med min bok (bätte sällskap än så blir det tyvärr inte, hehe). Borde väl inte lägga mig alldeles för sent eftersom jag har lektion klockan nio imorgon (och alltså måste gå upp, ja tidigt).

Good night darlings!

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen