going to da gym

Publiserat 2010-08-31 08:24:37 i Träning,



God morgon alla...ja alla helt enkelt. Alla på Blogg.se, i Lund och, ja i resten av Sverige. I alla fall. Klockan är tjugo över åtta, solen skiner in genom fönstret och jag sitter här vid datorn, bloggar och äter frukost. It's a good morning.

Varför är jag då uppe klockan åtta på morgonen? Jo det skall jag tala om för er: För att jag skall hinna gå  till gymmet innan jag träffar Michaela klockan 13. Tränar på Fitness24seven (i centrala Lund om någon undrade) och jag måste säga att jag har saknat det i sommar. Inte för att träning är det bästa jag vet direkt, men det är alltid lika skönt när man har gjort det. Känner mig också mycket piggare när jag tränar regelbundte (vilket ju är logiskt), så det skall bli skönt att komma igång igen.

Vad skall ni göra idag då? Något skoj hoppas jag.

Peace out.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen