busy bee

Publiserat 2010-08-30 21:21:42 i Skola,



Jag hade helt glömt bort hur det känns att ha saker att göra på dagarna. Japp, helt ärligt. Har man gått i Trollhättan (och en stund i Norge förstås), pank och arbetslös, en i typ tre månader så är det lätt hänt att det blir så...

Så nu när jag sitter här efter min första skoldag och en himla massa rännande till och från stan så kan jag konstatera att jag är lite trött. Faktiskt. Två introduktioner och lite andra ärenden och undertecknad är pömsig klockan halv tio på kvällen (inte för att jag tänker sova men i alla fall). Haha. Starkt Sofia.

Men man vänjer sig ju, och det är ju vad jag vill också. Jag gillar att ha mycket att göra, hellre för mycket (till och med alldeles för mycket) än för lite. För jag tillhör dem som jobbar bäst under press, och som tycker om när det är lite sådär kaos till husbehov.

Så, it's been a pretty great first day. ^_^

Goodnight darlings.

Kommentarer

Säg något
Not published

Om mig

Me

nilsen

Svorsk by popular demand. twitter: @EmmaSofiaNilsen Instagram: @Sofia Nilsen